100710 selam, bizim dr’umuz yumurta beyazına 8.ayda başlattı, klasik 3 gün kuralıyla tabii. Ek gıdaya ne zaman başladınız? Mesela biz 6.ayda başladık ve ilk 1 ay tadımlarla geçti.. 2./3.ay 2 öğün veriyordum yani 7 ve 8 aylıkken.. 3 öğüne 9 aylıkken geçtik. Ama bence bunları dr’ıyla görüşmelisiniz çünkü bu kararları alırken kilosu, gelişimi de çok önemli.