Ysmnn- Çok üzüldüm suan da yani 4 aylık bebeğin canı ne cini ne ki 15 gündür permeperisan halde koydular , susz kalır aç kalır çok önemli şu an da beslenmesi hele de ateşi Allah göstermesin Allah’ım şifa versin … Ama yarın erkenden yine gidin başka bir dr a öyle iş mi olur ya o ne demek bütün Dr lar gönderdi öyle şey nasıl iş … Bir an önce götürün annesi yavrum 2 hafta da toparlansa çok uzun bir süre o aylar için