Adetim üç gün oldu geçeli bu sabah gidip kan verdim değerim 2.0 çıktı yani negatif ama hala olmuyorum ağrım var sancı girip duruyor ama gelen giden yok ☹️ bu değerin pozitife dönme durumu olmaz dime birde gebelik olmuş olsaydı en azından biraz daha yüksek çıkardı sonuç doktorum negatif pozitif olmaz demişti gelse de rahatlasam kan vermeme sonumu görmeme rağmen ben hala strese giriyorum ☹️