ikizannessi bizim doktrda ortopedi,fizik tedavi bide nörölji görcek dedi biz özele gidiyoruz valla götürmyi düşünmyrm ,1 yaşına kdr kafa şekli değişeblyomuş o yüzden yastığa ağırlık vercem o şeklde devm edicem 6.aydw eğer düzelmzse belki ortapediyw bi gösteririm çnkü doğduğndan beri doktorn evhamlı olmasndn dolyı çok hastnye gittk geldik o yüzden artık akışına bıraktm bebeğimi gözlemliyrm eğer onda bi sorun görmzsemde götürmyi düşünmüyorum,tabi bu benm kişisel terchm