Evamm001 benim ablaminda rahim ağzı kanseri idi geçen aralik ayında ameliyatla rahmi yumurtaliklar ve bağırsak zarı ,lenflerden bı bölüm ve karın zarından bı kısmı alındı .Şimdi toparlandi sayılır , 3 ayda bı testleri var onlara gidiyor bu 2. Kez gidişi bakalım sonuclar nasıl çıkacak .Bizde bekliyoruz .