Melikeguneysu Selam annelerim, sizlerin de bebişleriniz 3 aylıkken biberonları almamaya başladı mı? Evdeyken beni emiyor ve silikon uçla emziriyorum fakat ben işteyken biberonu itiyor. Bu durumu nasıl aştınız ve ne kadar devam etti 🥺