O kadar uzun ve zor yoldu ki,oğlum 9 Temmuz 2021 tarihinde doğdu hastanede güzel emdi eve gelince sütüm yoktu 3 gün boş meme emmiş çişinden kan gelmişti susuzluktan 🥹 mama verdim ama hep sağdım mememi ilk anneliğim gece gündüz sağdım sonra hep meme reddi yaptı daha 10 günlüktü zorla emerdi kucağımda emzirirdim😣 sütüm çok vardı hep akardı yatak süt olurdu o derece vardı çok ta iyi kilo alırdı ama 2.5 aylı olunca büyü gibi birden ne mama istedi ne meme 4. Aya kadar zorla emzirdim ayda 300 gram almaya başlamıştı 1 kilo alan bebek sonra eşim böyle olmaz sağ da ver dedi sütümü sağdım ama biberon da sütü de kabul etmiyordu uykuda biberonla besledim her öğünde uyutup uyutup sütümü verdim neyse uzun ve zor bir yoldu şu an 20 ay 20 günlük ve bugün son kez sağdım bitirdim çünkü sütüm bitti son damlasına kadar sağdım ama kendimi kötü hissediyorum sütü çok sevmeye başlamıştı bu da benim anım olsun belki bu yolda giden anneler vardır destek olur♥️❤️🥹