Kızlar spinal anestezi ile doğum yapalı 4 gün oluyor idrarimi yaparken canım cok yanıyor bir de genital bölgem cok şis ve ödemli normal mi yani bir de hastanede benimle ayni anda dogum yapanlarin hepsi dogumdan sonra iyilesti hemen konustuklarim oldu benim hala egilip kalkamiyorum ve canim cok yaniyor ölüyorum resmen yani dikislerim mi sorunlu anlamadim ki acip bakmaya korkuyorum pansuman var yarın ama doktor temizle bunu yap sunu yap vs demedi hic ben de ellemedim sizler bir sey uyguladiniz mi ve idrar yolu enfeksiyonu nasıl gecer