Anneler merhaba
25 aylık bebeğim gündüz emmesini bitirdim sayılır ama geceleri çok aşırı uyanıyo vermiyorum daha çok uyanıyo ama sabaha karşı uykuya yenik düşüp veriyorum gece boyunca 4 5 kere uyanıyor 😓 çene eklemimde sorun var ağzımı tam açamıyorum mecbur ilaç kullanmak zorundayım ama memeyi nasıl bıraktırabilirim gece fikri olan varmı 3 4 gündür geceleri vermemek için çabalıyorum ama çok ağlıyor eşimden destek alamıyorum vardiyalı çalışıyor izne çıkacaktı eleman yok diye çıkamıyor 😓 alt katta kaynanam var 3 gece falan kızımı oraya mı bıraksam beni görmese doğru olurmu üzülüyorum ağlasımına ama emzirmeyi azalttım diye de vicdan yapıyordum bide böyle ilaç kullanmam gerek😓