safis12 bende halsixlik hep var 😂kansızlık olduğunds halsizlik olurmuş, ben ne zaman içim dıkılsa kötğ olsam illa sonunda kötü bişey oluyor olduda ve sıkıntk gitti gelirmi bilmiyorum ama hala çok takıntılıyım olan olaylsrı kafaya takarak morslimi bozuyorum