Bebeğimm 3 aylık sayılır, emerken, uyutmaya çalışırken, uyandığı zaman ve sırt üstü yatırdığımda kısaca kucakta gezmediği her an ağlıyor bu ne zaman geçer tuvalete gitmeye vakit bulamıyorum sürekli yapışık ikizler gibi geziyorum iyice yoruldum kendime vakit ayıramıyorum niye böyle ağlıyor anlamıyorum