2.5 aylık kızımda nezle oldu öksürüğü de vardı sık sık emzirdim ve koltuk altı ateşi 38 geçerse getir dedi doktorumuz burnunu temizledik balgam gitmesin boğazına diye oda öksürük yapıyor onun dışında mustelanın göğüs balsamı var onu da deneyebilirsiniz oda rahatlatıyor ama mutlaka sık sık emzirin beslenmesi çok önemli çok geçmiş olsun