Zeynep117 Bebeğim bugün 42 günlük oldu , başlarda da ağlama tutuyordu ama geçmişti şimdi iki gündür sürekli ağlama halindeyim, normal mi acaba bebeğimi etkileyecek bu durum diye endişeleniyorum da ama anlamadan sürekli ağlamak geliyor içimden
_serapmila_ Zeynep117 canım çok normal ben de durduk yere aglıyordum ama geçti gitti 2.5 aylık şimdi kızım şimdi keyfli zaman az kaldı ❤️
Zeynep117 _serapmila_ inşallah ya bir de oğlum biraz gazlı br bebek o kadar çaresiz hissediyorum ki böyle gazdan ağladığında falan ayrıca oturup ağlıyorum 🥺