nazlimom_ 1 yaşında başladım devam sütü vermeye daha tam karar kilamadim hangisi iyi hangisi kötü burada ki yorumlara baka baka değiştiriyorum sma comfor,sma optipro,Bebelac gold, Aptamil denediim dün de Bebelac sarı paketi aldım 18aylik şuan hepsini içti bir yan etki görmedim fakat kızım gram kilo almıyor.
Akşam uyurken veriyorum 11:30-12:00 gibi bir daha içiyor