Merhaba degerli annelerim postum belki size komik gelecek ama yardımcı olmanızı istyrm kizim 14 aylık ilk bebeğimiz konu şu paylaşmayi sevmio cok asi hırçın sürekli kendi yasitlari filan olunca ellerindeki. Oyuncakları alıyor kiskancligini söylemiyorum bile.. Teyzemin bebeği var oda 1 yasinda 10 gunlugune basks sehir ziyaretine geldik ama dirlik vermiyor ustune çıkıyor saçlarını oluyor ne babasinda siddet var ne bizde esimde bende birbirimize karsi duyarli saygılıyız evde bağırma çağırma ne fiziksel siddet ne pskolojik siddet olmuo.. Ama kızım siddete meilli ve karsisindaki cocuklara dediğim gbi zarar veriyo surekli konuşuyorum yanlış annecim doğru annecim yapma annecim bu sefer bana da sinirlenip yüzümü cirmaliyor.. Kizlar napsamda bebeğimi düzeltirim 😪😔🥺