Kızlar ya 3 ay 26 günlük bebeğim var. Kafasını tam olarak tutamıyo geçen ay nöroloji doktoru da bu çocuk kafasını tutamıyo dedi sizce normal mi daha erken mi tam tutması için ? Karın üstü durunca tutuyo kucakta da tam olarak olmasa da tutuyo. Bende evhamlandım bu durumu yaşayan var mı ?