Arkadaşlar bebeğim 4 aylik antibiyotik kullanmamız gerekti doktorumuz verdi ama bebeğimin karnı şiş ve su gibi ishali var uyku uyuyamıyor uyusa da yarım saat sonra uyanıyor ne yapmam lazım enterogermina kids kullanıyorum pekte faydasını görmedim siz neler yapıyorsunuz