Kedilibebekliacemi 2,5 aylıkken sünnet yaptırdım bilindik özel bir hastanede. Beni de içeri almadılar. Bebeğim ilk etapta ağlamış, sonra emziğiyle birlikte uyumuş işlem sırasında. Giremediğim için üzülmüştüm ama belki de en doğrusuydu, kendim de panik olup sürece olumsuz etki edebilirdim. Oldu bitti getirip kucağıma verdiler :) Sürekli de kucağımda kalmak istedi iyileşene kadar 🙏 Sorunsuz atlatırsınız inşallah, kısa sürede yaptırmanızı tavsiye ederim 💐