Arkadaşlar merhaba ben yeniyim buralarda hiç başlık açmamıştım sizlerin sohbetlerini okuyorum şimdi benim problemim var umarım yardımcı olursunuz. Kızım 3,5 aylık iki gündür gündüzleri emmek istemiyor memeyi görünce basıyor çığlığı memeden uzaklaşınca gayet iyi normal geceleri de uyuyor ve emiyor doktorumuza sordum diş huysuzluğudur dedi bi ilaç önerdi ben kullanmak istemiyorum bu şekilde yaşayan oldu mu olduysa nasıl hallettiniz en iyi anneler bilir dedim