zhrcyln ben ılk kızımda çok çektim oğlum daha ıyı gaz sancısı harıc sabırla bekliyorum gecmesını bu yüzden meme emerken ağlıyor çırpınıyor
Gündüz uykusu ıyı de gece üç buçuktan önce gece uykusuna yatmıyor bu beni zorluyor ama zamanla degısıyor farklı şeyler geliyor