Az önce kızımı karşıma aldım ve konuştum Artık meme bitti sen abla oldun büyüdün memeyi bebekler alır sen kocamaaaan oldun dedim ve yedigi seyleri saydım bunlari yiyebilirsin ama meme olmaz süt istersen buzdolabında var dedim
Meme de artık süt bitti oyuzden ög olmus dedim
Şok gözlerle bana bakti
Aradan bi kaç dk geçti ve meme teklif ettm ıh ıhh diyip kaçti aferin meme süt bitti artk ablalar almaz dedm tekrar
Ve biraz daha vakit gecince üstünden yine teklif ettim yine red etti
Her ihtimale karşı biraz sirke sürdüm ama daha o aşamaya gelmedik
Fakat bunun gecesi de var ozaman da sirkeyi sürüp mecbur koklatirim galiba en en son radde
10 gün uykusuz kalmayı göze alarak bu süreci başlattim
Gögüsde biriken sütleri napcaz nasıl azalacak tecrübeli anneler yazabilir mi🥲