Kızlar bir şey soracağım size benim bebeğim normalde duran bir bebek uslu bir bebek ama son bir aydır beni çok fazla zorluyor özellikle bir iki haftadır bir mızmızlık sürekli bir ayakta durma isteğiyle sürekli bir hoplama isteği zıplama isteye kendi kendine oynayan bir bebekti mesela onu da çok nadir yapıyor çok sabırsız mesela yemek hazırlarken illa alıyor hemen istiyor bunun gibi bir çok şey yani kısacası mızmız sıkılgan bu aralar sizin de durumlar böyle mi