manikeneko666 Sadeturkkahvesi çok güzelmiş, ben de bakınıyorum h&m 😄 soğuk olur İstanbul Nisan ayında ,ben şort yaza alırım, çocuk düşe kalka büyür dizde bacakta yara olmasa bu çocuk neyin anısını hatırlayacak büyüyünce yaralarına bakıp benim düşüncem böyle ☺️
manikeneko666 Sadeturkkahvesi valla kız sırtı bile mor, nasıl yaptı bilmiyorum,3 yaşında ömrümden ömür gitti yapma oğlum demekten aman sağlıklı olsunlarda yeter ki morluklar geçiyor 😄
Bebetom42 Sadeturkkahvesi benim oğlum da çok yaramaz ya büyüdükçe zorlaşıyor. görenler ömrüm de görmedim böyle çocuk dio 😏süper enerji maşallah 🤣
Profanne Sadeturkkahvesi benim küçük oğlumda aşırı hareketli değil ama aşırı hırçın aşırı yani dediği olmazsa ortalığı yıkıyo sonra dedigini yapsam da agzını Bi kere acınca kapatmak bilmiyor artık cok yoruluyorum bu durumdan