her şeyde ama herşeyde ağlayan bir oğlum oldu hanımlar ya içimden ağlıyorum inanın ki her gün inatlaşma ve cebelleşme içinde geçiyor. 😵 her aşamada ama ya hu sabahtan akşama kadar çok üzülüyorum artık en son raddede bağırmaya başlıyorum çünkü hiç enerjim kalmıyor, sabah ağlayarak uyanıyoruz zaten fix, bezini değiştirirken istemez ağlar kaçar, binbir tane dil dökerek getiririm o arada kıyafetlerini değiştireyim derken yine ağlar ama öyle böyle değil yerlerde yuvarlanarak zorlamazsam çorabını hatta bezini dahil çıkarıp çıplak gezsin ister, acıktığını bilir ama kahvaltı hazırlamamı istemez sadece oyun oynayalım ister oyun oynarsak da hiçbir şey yapamaz hale geliyorum arkadaşlarını çağırırım oyalansın diye tam tersi olur arkadaşları ve anneleri bizimle beraber mutfaktan çıkamayız artık sürekli çağıramıyorum bu sebeple, gün içinde hep buzdolabında açıp içine basıp üst katlara çıkıp karıştırma peşinde oradan alıyorum kendi odasına götürüyorum yine bir şekilde mutfağa gitmiş bu sefer de fırını açmış buluyorum yada sürekli kablo veya priz bağlantı noktalarında, bazen bir bakmışım yerleri yalıyor veya masayı veya kapıların menteşelerini 😵 bazen kendimi çok tükenmiş hissediyorum hanımlar bu oğlumun davranışları sebebiyle, tamam biliyorum 2 yaş krizi de , ne yapıyorsunuz nasıl başa çıkıyorsunuz Allah aşkına , dışarı çıkarmaya çalışıyorum ona da ağlayarak en az yarım saat geçiyor bazen bir saat en sonunda dışarı çıkamıyoruz bu sefer de ona üzülüyorum, hiç bir şey yapamıyorum yani oyun oynayalım desek yarım yamalak herşey herşey… ⚪