Selamlar👋 Kızım(18aylik) dün gece sabaha kadar kustu doğru düzgün uyuyamadık. Sabah 7de kalktı mama diye kahvaltıyı yaptı 8:30-11:00arasi uyudu. Öyle olunca öğle uykusu araya karıştı gitti. Saat 5te kucağımda uyuya kaldı bende yatırdım ama saat çok erken annem elleme uyusun yorgun çocuk diyor. Eşim uyandir gece uyanırsa ne yapacağız diyor karar veremiyorum uyandirmalimiyim