Neseuras Bebeğim bugün tam 3. Ayını bitirip 4. Ayına girdi, 3.ayinda 90 ml mama içiyordu, 4. Aya girdiğimiz için artık 120 ml e çıkarmalı miyim, bizim gibi mama ile beslenenler nasıl ilerlediler acaba
Selamcanim Neseuras altı aylık kızım. Sadece mama ile besleniyor. 90 lıkta doyuyor bırakıyorum bende. Sanırım her bebeye göre değişiyor.
Zng67_ Neseuras bnm bebegin 2. Ayında 100 ml içiyor ama ben her emzirme sonunda değil saat 9 da 12 de 3 de 6 da olmak üzere 4 kez veriyorum çok mu sizce
Nil2022 Neseuras aya göre değil kiloya göre belirleniyor mama ölçüleri. Doktorunuz aylık kontrollerde söylemiyor mu ? Benim bebeğim 4 aylıkken 150-160 içiyordu. Ama arladaşımın bebeği aynı ayda 200 içiyordu en az. Çünkü kilosu çok fazlaydı.
Melmus Selamcanim 3 ayl8kken kac iciodu acaba birde kilosu iyi mi peki ya ben 30 dkda ancak iciriorum 90 i oyle yoruldumki artik
Neseuras Melmus 3 aylıkken 90 ml içiyordu ama biz hiç emmiyoru, sadece mama ile besleniyor şimdi de 120 yi her zaman içmiyor bazen içiyor seve seve bazen 90 içiyor kilosu boyu gayet iyi ayına göre en üst sınırda, mesala bugün kontrolümüz vardı sağlık ocağında 6300 kilosu 63.5 boyu çıktı
Selamcanim Melmus yani ek gıdaya yeni geçtik. Doymayacak kadar az veriyorum. Mamayı 7 kez veriyorum Gece uykusuda dahil bu sayıya.
Melmus Selamcanim ya masaallah yetiyor demek ozaman 90 cc zorlamasam mi ozaman cok mu takiyorum ben acaba
Selamcanim Melmus karnı neydr doyuyosa bırak yani. Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil ki. Sağlığı yerinde olsun istediği kadar yesin birşey olmaz.
Mamihavva Neseuras 3 aylık iken 90cc mama içiyordu şuan 9 aylık 120cc mama içiyor. Her bebeğin gelişimi kendine özeldir. Zaten ayına göre değil kilosuna göre artırıyorsunuz ölçülerini. Kilosu normal ise endişe etmeyin ama isterseniz ebe’nize yada doktorunuza danışabilirsiniz.
Gulseren44 Neseuras benim kizm daha 2 ay 1 haftalık 90 veriordm 3 saate bir ama 3 saat dolmadan acikiyor 120 vermeye başladım kaç gndur doktor da ddi doymuyorsa artır bı ölçek dıe zaten doymazlarsa agliolar hemen öyle bı durum varsa artırılmalı bence