Kızlar oncellikle biri 2 yaşında biri 4 aylık bebeğim var büyük oğlum çok hiperaktif bir çocuk asla durmuyor yerinde kardeşini elime aldigim an ne emzirmeme izin veriyor nede bırakmıyor yere falan koyayım direk üstüne çıkıyor biriyle ilgileniyom derken diğeri ağlıyor napicami şaşırdım derseniz yardımcı olcak kimseniz yokmu diye yokmuş onu anladım özellikle ikinci bebeğim doğduktan sonra anladım eşimin ailesinden bı hayır yok zaten kendi anneme gidip gelen biriydim ilk çocuğumda baya gidip kaliyodumda hatta ikinci çocuğum olduktan sonra kalmama izin vermediler istemiyoruz dedimde de kabul etmiyolardi kız kardesim ve annem bunu yapıyordu bende öle sürekli değil hafta bir gidiyodum bı iki gün kalıyordum git gel iki bebekle zor oluyodu birde onlardan destek bekliyordum büyük oğlumla oynasalr yeterdi benim için en azından kucukle ilgilenebilirdim onlarda gelip kalsalar ben cock isterim ama keyiflerini bozmak istemiyolar sanırım o konuda bı destekleri yol saadcee bazen pazar vs olunca annem veya kız kardeşim geliyor öle 1 2 saat sonra gidiyolar evden hiç biyere çıkamıyorum iki bebekle ekmeğimi bile akşamdan eşime aldiriyorum parka bile büyük oğlumu cikaramiyorum oda bütün hafta evde sıkılıyor sürekli TV telefon başında çok üzülüyorum ama elimden birşeyde gelmiyor yetişemiyorum hicbirseye çok zor gerçekten iki bebek birden büyütmek esiminde pek bı faydasi yok işten geli yatar çocukla oynamz bile bu yüzden kvga bile ediyoruz bazen ya gerçekten çok yoruldum bazen oturup ağlıyorum hem zihnim hem bedenim çok yoruldu kızlar iki bebeli anneler beni anliyodur diye düşünüyorum yorum yaparsanız sevinirim 🙏😓