Zerhal09 Merhabalar yeni doğum yaptım Türkiye hastanesinde tavsiye edebileceğiniz iyi çocuk doktoru var mı? Memnun kaldığınız 🙏
Nefin UyuyanGuzel ben de türkiye hastanesinde devam edeceğim kızımın kontrolüne, neden memnun kalmadınız acaba, bir de yine aynı hastanede önerebileceğiniz başka dr var mı 😊
UyuyanGuzel Balkupu Nefin Kızım 45 günlük 15 gündür vücudunda kızarıklıklar var küçük küçük başladı çoğaldı Salim bey en başında teşhis koysaydı bu hale gelmeyecekti bana dediki mikrop kapmış deterjan kullanma yumuşatıcı kullanma ve bepantol kullan i anlamadı ona güvendim sonra baktım artıyor 2-3 kızarıklık tüm vücudunu kapladı hemen acile koştuk Türkiye hastanesinin acildeki doktor anladı mahmut bey gördüğü gibi çocuk uyuz dedi o hemen cildiye doktoruna yönlendirdi tedaviye başladık ama bana Salim bey deseydi ki
Nrkzy Nefin Şükrü cidoyu önerebilirim oğlum 3 yaşında doğduğu günden beri Şükrü beye gidiyoruz hep doğru teşhisi koydu covit oldu oğlum ilk o anladı çok tatlı dilli sevecen birisi tek sorun randevu bulmak biraz zor
UyuyanGuzel Deseydi ki uyuz olmuş ya da en azından cildiyeye gidin diye yönlendirmiş olsaydı şu an bu kadar ilerlemezdi
UyuyanGuzel İlk defa Türkiye hastanesinde çocuk bölümüne gittim demek tek boş ve randevusuz olan oydu ondan direk ona yönlendirdiler bundan sonra aklım başıma geldi zaten ona gitmeyi düşünmüyorum umarım şükrü beye randevu bulabiliriz teşekkürler hepinize