ikibebelikanne Bebekim06 Ayını yazmamışsınız🤷 eğer fışkırarak çok fazla kusma varsa reflü olabilir. Ama normal az bir kusmaysa fazlasını çıkarıyordur. Yani karnı doymustur fazla geleni o şekilde dışarı atıyordur. Ama yinede bir doktora sorun derim