Mervecaliskkkk Bebeğim 2 aylık göbek fıtığı var gazı ve kakası olunca çok fazla şişiyor ve bastırınxa su sesi geliyor varmı evde yapacağımız bir çözüm bir uygulama ??
Bssraa2 Mervecaliskkkk hayır geçmesini bekleyin benim oğlumda da var geçmezse 3 yaşından sonra ameliyat dedi doktor inşallah geçer fıtığa biz müdahale edemeyiz edilmemesi de lazım