tekbasimabakiyorum Merhabalar, ikinci ayın sonunda doktorumuz rota ve menenjit aşısı önerdi. Burada kötü yorumlar okuduğum için emin olamadım. Sizce gerekli mi, ne gibi yan etkileri oluyor? Ateşi çıkar, hasta düşer diye oldukça endişeliyim.
simiyyy tekbasimabakiyorum çocuğunuzu kusma yüksek ateş bilinç kaybı sebebiyle hastaneye yatırmak istemiyorsanız evet gerekli. Yan etkisi dedikleride vücuda enjekte edilen virüse karşı (aşı güçsüzleştirilmiş virüstür en nihayetinde) bağışıklığın gösterdiği tepki zaten ki bu olması gerekli çünkü gerçek virüs bulaştığında vücut ürettiği antikorla hakkından gelebilmeli
Acemianne1907 tekbasimabakiyorum inanın rotavirusun getirdiği etkiler yan etkilerinin yanında bir hiç biz iki dozunuda olduk hiçbir yan etki yaşamadık zaten iğne değil şişme kızarma gibi bir durum yok ağız yoluyla veriyorsunuz çok tatlı bir tadı var hatta kızım bayıla bayıla içti
S_x_w tekbasimabakiyorum yapılmalı evet..her çocuk yan etki yaşamıyor..13-9.5 ve 2 yaşında çocuklarım var hiçbiri yan etki yaşamadı rota aşısı sebebiyle ateş bile olmadı
biryazmasali tekbasimabakiyorum merhaba kesinlkle yaptrmalısınız zehirli ishal çok tehlikeli menenjit aynı keza buarada rotanın yan etkisini sulu kak dışında görmedik menenejitinde bexero biraz yan etki yaptı okadar ama
tekbasimabakiyorum simiyyy aşı karşıtı değilim asla, her zaman bilimden yanayım. Sadece yan etkilerinin çok ağır olduğu iddia edilmişti burada, o yüzden fikir almak istiyorum
simiyyy tekbasimabakiyorum çocuktan çocuğa değişir benim çevremde menenjit aşısı dışında herhangi bi aşıda ateşi çıkan bir çocuk yok baya çoluklu çocuklu bi çevrem var bende burdan okuyorum hep sizin gibi
Ozge_5555 tekbasimabakiyorum rota 2doz olduk hiçbir yan etki yaşamadık bexsero ve nimerix aşısı birlikte yapıldı yanetki yaşamadık sadece bacak ağrısı oldu bizde her bebek farklı oluyor bazı bebeklerde de ateş yapabiliyor menenjit aşısı biraz agr ama yaptrmakda fayda var
tekbasimabakiyorum Ozge_5555 Merhaba05 biryazmasali simiyyy Özellikle onerdiginiz bir aşı markası var mı? Biz şunu yaptırdık, hafif atlattı dediğiniz?
Merhaba05 tekbasimabakiyorum her aşı öncesi bende bunu düşünüyorum vicdanım hiç kıyamıyo çünkü bebeğim aşı sonrasını ağır geçiriyo ama sonra mantığım ağır bastığı için yaptırıyorum çok şükür şuan tek doz menenjit kaldı. Onuda olursa bi süre doz tekrarı yok. Menenjit aşıları bizde ateş, huzursuzluk, uykusuzluk yaptı. Rota ishal ve ateş yaptı aşıdan sonraki haline çok üzülüyorum ama sağlık için mecbur 😢
Ozge_5555 tekbasimabakiyorum rotatix menenjit dede bexsero ve nimerix vuruyorlar zaten bexsero biraz ağır ateş huzursuzluk olabilir ama bzde olmadı korkmayın okadar ateşi çıkarsa calpol versinz
Busbus03 tekbasimabakiyorum kesinlikle yapılmalı biz 3. Ve 5. Ayda rota oldu şimdi 9. Ayda menenjit ilk dozumuz var
Kedilibebekliacemi tekbasimabakiyorum rota ve menenjit ilk doz aynı gün yaptırdık hiç bir yan etkisini görmedik. Doktorda belki azıcık ateş yapabilir demişti calpol alıp hazır ettik ama gerek bile kalmadı. özellikle menenjit çook ciddi bir hastalık kuzenimi bu hastalık sebebiyle kaybettik. Kesinlikle yaptırmalısınız derim aşıyı. Bir gece ateşi çıkması inanın hastalıktan iyidir