gamzeyalcin İyi günler 35 gün önce bebeğim sünnet oldu ama dikişleri hala düşmedi 8 ince ayına girdi bindirmemde sıkıntı olur mu bı de neden hala düşmedi bilen var mı
Bsraak gamzeyalcin bize doktor sadece bi hafta yürüteçe kanguruya koymayın demişti bişey olmaz büyük ihtimalle
1prens1prensess gamzeyalcin her sünnetten farklı bunu 2.çocuğumu ettrdiğimde anladım canım oğlumun dikişi hemen hemen 1.5 ayda tamamen kayboldu beyaz ipti çünkü gözüküyordu ama şuan küçük bebeğim 7. 5 aylık 1 ay önce sünnet olduk dikişi 1haftada düştü sünnetçimiz 20günden sonra yürüteçe koyabilirsin dedi 5 gündür falan koyuyorum bir sorun yaşamadık
gamzeyalcin saclarinayildizdusmus 6 aylıktan itibaren bindiriliyor diye biliyorum ama o bölgeye sakıncası var mı bilmiyorum
Bsraak saclarinayildizdusmus yanlış biliyorsunuz doktorumuz dikişin düşmesi bir ayı bulabilir demişti herkeste aynı olcak diye bişey yok
saclarinayildizdusmus gamzeyalcin belki dikiş izidir o eriyen dikiş degil mi istersen doktora sor normal degil
Zeynep_ali Yürüteç sünnet olmamış olsada zararlı hem daha 8aylıkmış kndınız bilirsiniz ama zaten yürümek doğamızda var Yürüteç olsada yüreyecek olmasada Yürüteçle desteklemeye gerek yok cok gerekirse yürüme arkadaşı kullanabilirsiniz
Bsraak gamzeyalcin ben yürüteç kullanmadm ama kanguruya falan koydum mantık aynı aslında 35 günde dikişler zaten tutmuştur düşmesi belki zaman almıştır