bende hemen sorayım madem hazır post varken. Kızlar şuan bebeğim 3 ay 2 günlük. 15 gün sonra vurdurabileceğim aşısını. Geç mi kalıyorum ilk doz için? 4. ayına geçmeden olmuş olacak. Geç mi acaba? Sağlık ocağı bana 3 nisandan önce yaptıramazsın demişti zaten.