Roza_dilan Arkadaşlar 2 aylık bebeğime lavman yapıldı ama sonrasında her gaz çıkardığında mideden de olsa bağırsaktan da olsa gaz çıkarınca ağlıyor neden olabilir
Bssraa2 Roza_dilan poposunda çatlak oluşmuş olabilir mi bilmiyorum ama aklıma o geldi gaz çıkarmaya çalışırken ağrı yapar lavman çatlağa sebep oluyor genelde bzde çatlak oldu krem yazdı doktor
Bircannn Makat yırtığı olabilir canım benim bebişte oldu krem kullanıyorum çok fena ağlıyodu gazını çıkarmadan önce
Roza_dilan Bircannn lavmanla ilgili bi sıkıntı yok ishal olmuştu yeşil yapıyordu kakasını o kaka asitli bir kakaymış o yüzden yakıyormuş canının acıması normal dedi çok şükür bi sıkıntı çıkmadı