Merhaba minnoş anneler ben sezaryen doğum yaptım 2. Ayıma gireceğim karnımdaki kesi lazerle yapıştırılarak kapatıldı ama izlerim var ve dikişlerin üst kısımında catlakların oldu doktorum krem vs vermedi kendi haline bıraktı ama herkes contractubex krem kullanıyor bu kremi sezaryen sonrasında kullanıp fayda gören oldumu acaba ?!?!