Dengenc
Merhaba arkadaşlar ayın 19unda 2. Ay aşısı olucaktık özel hastahanede ancak şehirdışında olduğumuz için gidemedik araştordığımda en yakın tarih sağlık ocağında buldum sağlık ocağında yaptırıcam ayın 24ünde açılıomuş aşı günü bu kafar gecikme ile sorun teşgil eder mi :(