Biz hastaneden 13 ile çıktık. Doktorumuz kritik değil ama iki saatte bir emzir dedi. Denemediğim şey kalmadı ama uyandiramadim çocuğu. İlk gunlerden pompa aldım ve sürekli sağdım göğsümü ve o şekilde hafif uykulu haliyle bile verdim. Gece kalkip süt sagiyor ve taze olarak hemen veriyordum. Ne kadar çok idrar yaparsa o kadar hızlı vücudundan atar.Uykunuzdan biraz feragat ediyorsunuz ama sonrasında buna değiyor. Hurma, kuruyemiş ve gaz yapmayacak şeyler tüketin, bol bol su için. İçinizi ferah tutun düzelir.