Zeynep-N Hayırlı ramazanlar güzel anneler 42 günlük bebeğime mama verdiğim zaman kusmuyor ama beni emdiği zaman olduğu gibi geri kusuyor çok üzülüyorum yediklerime çok dikkat ediyorum aslında 🤷🏻♀️ bu durumu yaşayan varmı veya bi bilgisi olan
Yasemin-kckdgn Zeynep-N Geçmiş olsun bnm oğlumda 4 aylık 2 gündür hortum gibi kusuyor bende çok üzülüyorum ne yapacağım bilmiyorum 😔
Siniko Zeynep-N bir doktorunuza sorun mama içiyor kusumuyorsa rejlusu yoktur mama daha ağır bazi annelerin sutunleri çocukta sut alerjisi oluyor bunun için doktor sana özel program hazırlıyor benim arkadaşım da olmuştu ama doktordan sonra her şey daha düzenli oldu bir danışın
Selamcanim Yasemin-kckdgn reflü vardır bebenizde. Benim arkadaşın oğlu da öyle. Çok çekiyor garibim. Sindirim problemi oluştu çok kusmaktan. Doktorunuz söylemedi ise başka doktora götürmenizi tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun.
Ysmntrkn Benim bebeğimde kusmaya başladı fazla emdikten sonra özellikle doktora sordum sütün fazlasını atıyor dedi. Yoğurt parçacıkları gibi bazen gelir dedi. Endileşelenecek bir şey değil dedi.
Ysmntrkn Zeynep-N Bebeğim bir aylık süt gibi de su gibi içinde süt parçaları olarak da kusuyor hala devam ediyor normal dedi doktorumuz