Ysgl26 Mrsbayan biz de evelsi gün tam 13 kişiydik.. yoğurt çorbası , pilav ,barbunya ,yaprak sarması ve fırında patatesli tavuk vardı.. ve yarısından çoğu kaldı yemeklerin
Deletedmom_110 Mrsbayan mangal yapmıştık pilav salata tatlı olarak pasta ekler patatesli tart ölmüştüm bugün 2 kışı aglırcammm Tavuk sote pilav yoğurtlu çorba güllaç roka turşu vs yaptım
Seyma_29_ Mrsbayan ben dün akşamki 12 kişilik menünün sayayım. Mercimek çorbası Fırında sebzeli tavuk patates Pilav Salata Börek Sarma Etimek tatlısı
Senazeynep3425 Mrsbayan patlıcanli yemek, soğuk mezeler, mercimek çorbası bence yeterli gibi 😊 bu sene biz 20 kişi olduk diye çağırmiyorum artık ama geçtiğimiz sene 14 kişiydik böyle yapmıştım. Birde lahmacun yaptırmıştım findik