anisa https://instagram.com/littleorganic_?igshid=YmMyMTA2M2Y= sakın bu markadan almayın 250 tlilik alışveriş yaptım sözde 150 tl üzeri kargo bedavaydı, kapıda ödemeli kargo + çok kalitesiz ve eksik gönderdiler https://imgyukle.com/i/QvHXX1 https://imgyukle.com/i/QvHHuo https://imgyukle.com/i/QvHNMH https://imgyukle.com/i/QvHLBU
anisa saddov banada. kızımın derisi hassas fiyonk derisini rahatsız ediyor diye çapraz aldım ve bunu söyledim, sonuç gördüyünüz gibi, çok pişmanım, hepsi çöp
Yorumcu1anne saddov neden ? Bütün kıyafetlerlerimi instagramdan alıyorum hiçbir sorun yaşamadım sayfa çok önemli kalitesini belli ediyor profil zaten 😁
anisa Ysgl26 bende yapmam Valla, normalde tavsitede etmem kimseye ama işte kızımın derisi hassas diye mecbur çapraz sipariş verdim
anisa Catlakbiranne aslında burda paylaşmak lazım, engelliyorum o sayfaları direk, sizin yazdığınız sayfayıda engelliyicem
anisa Yorumcu1anne geçen başka bir sayfadan önlükle beraberbaldım biraz pahalıydı ama çok güzeldi, sonuna kadar hakediyor parasını https://instagram.com/merrybaby_accessories?igshid=YmMyMTA2M2Y=