Rumeysaden söylemesi kolaysa kendileri yapsınlar bi düzine çocuk. Ben de ikinciyi düşünmüyorum, çünkü hem hamilelikte hem doğum sonrası çok sıkıntı çektim, şu an da bebeğimi tek başıma yardımsız büyütüyorum. Bunlar hem mental hem fiziksel olarak çok zor şeyler. Ayrıca şu devirde birden fazla çocuk da saçmalık bence. İnşallah dünyaya gelenleri iyi, ahlaklı büyütürüz