Beyza57 benim oğlumda uykudan uyanırken ıkınma ile uyanıyordu.Yüzü kıpkırmızı oluyor baya da gaz çıkarıyor en son kaka sesini duyuyorum ondan sonra rahatlıyor.Kabız da değil kakası baya yumuşaktı çünkü gaz çıkarmak için yapıyor diye düşündüm ben.idrar yolu enfeksiyonu da olabilir belki diye düşündük biz sünnet ettirdik ondan sonra da azaldı.Ama tamamen bitmedi.Şimdi bir aylık ilk 20 gün çok fazlaydı