Gizeem3535 Kızlar bariz tek çizgi demi emin olmak istiyorum 12 gün gecikmem oldu hafif hafif ağrılarım var 
TRTCOCUK Gizeem3535 testte 2 ci bı çizgi yok ağrınız varsa adet olacaksınız gecikme herkeste oluyor nedense artık ben artık 40 günde bir oluyorum
Gizeem3535 Tontis_annesii ben ısrarla bakıyorum ama göremiyorum ışıktan öyle görmüş olabilir misiniz bir resim daha yükledim
Gizeem3535 Hilalasena evet bende negatif şükürler olsun 😅 öldüm öldüm dirildim rabbim isteyenlere nasip etsin inşallah
muzicelerim2 Gizeem3535 bu ay herkeste gecikme oldu sanırım benimde 7 gün geçti kesin hamileyim dedim gittim kan verdim eve geldim baktım adet olmuşum
Gizeem3535 Hilalasena evet yani evlat tabikide güzel birşey ama meşakkatli ve hakkıyla büyütmek istiyoruz maddi manevi o yüzden en güzeli hazır olunca rabbiminde izniyle olması 🙏
Monimommm Gizeem3535 testten de önemlisi 12 gün gecikme regl döneminize göre normal mi bu kadar fazla gecikme yaşadınız mı önemli olan bu çünkü bu testler hemen çıkarmıyor
Gizeem3535 Monimommm off bilemiyorum ya inşallah öyle birşeyle karşılaşmam doktora gitmem lazım korkuyorum