sevda49 ben blendr hala kullanıyırum. Az eziyorum biraz pütürlü bırakıyorum. Cesaret edemiyorum çünkü ama kızım çok tercih etmiyor, pütürlü zor yediriyorum o da hep blendr yaptığımdan:/ kıymayada 6,5 ayda başlamıştık. İki günlük çorbaya 1 ceviz büyüklüğünde kıyma koyuyorum.