Kan vermeye adamdı doktor herşeyi söyledim korkma bişey olmaz dedi dedim ilaç attıktan sonra kanamam oldu dedim korkma %99 korur dedi zaten etkisini göstermiş ara kanama da olmuş dedi testim de negatif dedim idrar dedim ama yine yarın gidip bi kan tahlili verecegim norlevo kullandım dedim dedi o çok düzensiz bir ilaç %99 korur dedi için rahat olsun dedi ama 2 ay adet düzensizliği yapar dedi