Merhabalar,
13 aylık kızım ve son 3 haftadır ağzında yiycekleri bekletiyor ve yutamıyor dolayısıyla. Hiç böyle bir sorun yoktu bu zamana kadar. Dişten dedik ama dişleride çıktı. Neden olabilir? Bu durumu yaşayan var mı? Bide üstüne meme reddi yaşıyoruz aç yanii üzülüyorum çok