Gloriaa Hepimize hayırlı ramazanlar güzel anneler 🥰doğumdan sonra ilk adetinizi ne zaman oldunuz aydınlatırsanız çok sevinirim 😇
Kaynana-elti-gorumce Gloriaa ben uzun süre olmadım 6 aylık falandı sanırım ozaman olmaya başladım doktor emzirdigim için normal diyordu ama sanmaki emzirme seni koruyacaktır ilişki esnasında dikkatli olun demişti… Sonrada spiral taktırdım zaten
seboss35 Gloriaa hayırlı ramazanlar canım 🥰 bebeğim 7 aylık olcak hala âdet olmadım bayram sonrası doktora gidicem bi
Gloriaa Kaynana-elti-gorumce cevap için teşekkür ederim ☺️ herkes öyle diyor emzirme korur falan ama ben güvenmiyorum var öyle emzirirken korur diyip yeniden hamile kalan 😌 ( Allah olmayanlara versin tabi )