Selam kızlar bebegim 15 aylık ayakları dışarıya doğru açık ve sağ köşelerine değil sadece iç tarflara basıyor düz taban olduğunu düşünüp ortapediye götürdük doktor 18 . Aydan önce düz taban olup olmadigi belli olmaz ama düz taban olabilirde dedi varmı aranızda bebeği böyle olan bu yürümesini geciktirir mi sizce