Kızlar bu siteden alışveriş yaptım ürünler kargo da kayboldu 15 gündür uğraşıyorum sonunda kayboldu diyebildiler. Firmayı arayın dediler aradım ve durumu anlatıp şikayet ettim ama gayet lakayit bir adam “ naaapim 1000 tane kargocu varsa başını mı bekleyeyim bir daha sipariş verirseniz arayıp bu gaaadının kargosunu kaybetmeyin mü deyim, sizde bı daha bu kargo ile çalışan yerden sipariş vermeyin memnun kalmadıysaniz” höt höt höt höt konuşan bir adam bende sinirlendim kavga ettim kapattım. Bir daha bu siteden asla alışveriş yapmam yapacak olan da varsa bu üsluba hazır olsun. Kusura bakmayın kargo kaynakli bir mağduriyet olmuş yenisini göndeririz demek çok mu zor. Kesinlikle sinir oldum mümkünse lütfen alışveriş yapmayın da dünya da hödüklük büyüyerek çoğalmasın. Sonra da küçük esnaf battı o oldu bu oldu. Başka bir sitede olsa hemen özür dileyip tedarik ederler. Kargo kaybolmuş dedim diye adamın beni bir dovmedigi kaldı. Anlamadığım kaybolduysa kargo firma ile iletişime geçsin neden bizi yönlendirip de hakaret etmelerini sağladılar anlamadım.