Rumeysa_18 Kızlar bebegim 3 aylık öğlen 12 gibi uyuturum 3 saate yakın uyur aksama kadar kısa kısa uykular olur ve akşam 9 gibi yatar1 yada 2 gibi kalkar ve geri uyur sonra 5.30 gibi kalkar yine uyur ve 7 de kalkar bazıları 3 saatten fazla tutma kaldır emzir diyor kimisi uyku düzenini bozarsın kaldırma uykuya ihtiyacı var bebeğin diyorlar kafam çok karışık
Daisyy Rumeysa_18 bence gerek yok zaten gece 2 kere uyanıyormuş 4. Ayda zaten sürekli uyanacak uyku gerilemesi olacak şu an uyuyorken tadını çıkar canım
Aysegolcuk_ Rumeysa_18 hayır uyandırma benim kızımda bazen 5 saat uyuyor uyandırmıyorum açıksa bile kendiliğinden uyanır uyandırsan uyutması zor oluyor
Bebeminnie Rumeysa_18 2 aylıktan sonra hiçç kaldırmadım 6-7 saat bile uyurdu gece. Şuan 9 aylık 11 saat deliksiz gece uykusu Uyku da en az beslenme kadar önemli, o acıkınca kalkar zaten hiçç dokunma
Mom9 Rumeysa_18 lütfen uyandırmayın. O acıktığı zaman uyanır. Benim bebeğim 2aylık kendisi uyanıyo ve gelişimi maşallah çok iyi. Ayrıca uyku düzeni oluştu beni hiç zorlamıyor
Minnos_31 Rumeysa_18 o ilk bir ay icin gecerli uyandirip emzirmek bizde 3 ay 7 gunluguz kendi kalkmadigi surece kaldirmiyorum